I_okl_SL_05

Przyszła, długo wyczekiwana i wytęskniona. Najpierw zażółciły się forsycje, potem pachnącym kwieciem obsypały drzewa owocowe. Już zaraz, już tuż-tuż, cała przyroda wybuchnie zapachami i kolorami, rozkwitną majowe bzy…

A na naszych stołach zagoszczą wreszcie świeże sałatki i szparagi (str. 52). Pamiętajmy, że są bogatym źródłem mikroelementów i witamin! Za to ubogie są w… kalorie.  Wiosna to czas przebudzenia i piękna. Warto zadbać o nasz kobiecy atrybut (str. 30). A promienny wygląd zapewni nam najmodniejszy w tym sezonie makijaż rozświetlający (str. 26).  Każda z nas ma oczywiście w pamięci, że zaraz po maju przychodzi lato. Czas odsłoniętych nóg, ramion, czas kostiu­mów kąpielowych. A do tego sezonu warto się dobrze przygo­tować! Co jednak zrobić, gdy kuszą nas słodkości, gdy trudno odmówić sobie przekąsek? Otóż wcale nie musisz odejmować sobie od ust każdego kąska! Wystarczy, że wrzucisz do torebki nikoskaloryczne przekąski (str. 44), które nie tylko zaspokoją głód, ale też dodadzą energii i witalności. Są też sposoby, by zapełnić brzuch na długo (str. 48); wystarczy nakarmić go odpowiednimi składnikami, które dadzą uczucie sytości.
No i nie zapominajmy o ćwiczeniach (str. 78)! W końcu zdrowy tryb życia to nie tylko odpowiednia dieta i wystar­czająca ilość snu. Ruch, ruch i jeszcze raz ruch – tylko w ten sposób zagwarantujemy sobie zdrową i szczupłą sylwetkę. I te ćwiczenia wcale nie muszą być forsujące. Najważniejsze, żeby wreszcie się zmobilizować i codziennie poświęcić parę minut na gimnastykę, a widoczne efekty zaskoczą nie tylko ciebie!

Napisz komentarz