SL_08_2015_01

Czy też tak macie, że lato mija Wam nie wiadomo kiedy? Jeszcze niedawno cieszyliśmy się z rozpoczęcia wakacji, a tu już sierpień i połowa wakacji za nami. Kto nie zdążył, powinien jak najszybciej skorzystać z ciepłych dni, by poleniuchować na słońcu. Wiem, że nie każda kobieta lubi pokazywać się w kostiumie. Najczęściej wstydzimy się oponek. Na str. 8 radzimy, jak zadbać o płaski brzuch. Co jeść, czego unikać, jak ćwiczyć i jakie zabiegi stosować, by cieszyć się smukłą sylwetką nie tylko latem.

Jednym ze sposobów na zachowanie płaskiego brzucha jest jedzenie dużej ilości warzyw. Na str. 56 zachęcamy do spróbowania dań z cukinii. Bo cukinia ceniona jest za wysoką wartość dietetyczną. Zawiera mnóstwo pierwiastków takich jak potas, żelazo i magnez oraz witaminy A, C, K, PP i B1, beta karoten, a 100 gramów tego warzywa zawiera tylko 15 kcal. Warto więc włączyć ją do swojej diety na stałe. Tym bardziej że można ją podawać bardzo małym dzieciom.

Zachęcamy też do wypróbowania diety pomidorowej, o której piszemy na str. 46, bo choć to warzywo bardzo popularne w naszym kraju, to przeciętny Polak zjada tylko 10 kg pomidorów rocznie. A przecież dania z pomidorami są pyszne i skutecznie pomagają w walce z niechcianymi kilogramami. Lato to idealny moment na przeprowadzenie detoksu. Na str. 44 podpowiadamy, jak prawidłowo przeprowadzić taką kurację. Mamy nadzieję, że wszystkie nasze sugestie dietetyczne przydadzą się paniom, które zechciały wziąć udział w konkursie „Chudnij z nami”. Z listów napływających do redakcji wynika, że zdecydowało się wziąć w nim udział wiele naszych czytelniczek. Oczywiście za wszystkie trzymamy kciuki!

Iwona Ignatowska

Napisz komentarz